4 Dec 2010

gadis saujana utama

hai kawan2 sekalian...ade ke kawan2 aku yang masih lagi nak bukak blog aku..serius xtau nak tulis ape ni.. :)

ok balik kepada tajuk di atas..kelakar rasa bila ade orang gelarkan aku gadis..hahaha..gadis ke? :P saje nak letak tajuk tu sebab rasa gelaran tu sgt interesting! :))

back to the story asal yang ingin di ceritakan.. emm...sekarang ni aku ade kat merbuk..malam semalam lepas balik keje terus balik merbuk sebab ade kenuri sedara hubby..ni esok lepas subuh nak gerak balik KL pulak sebab aku ade class..kalau xde class mesti aku drag cuti aku sampai selasa....baru syok sikit balik kampung...tapi dapat balik sehari ni pon dah Alhamdulillah..yang penting..mak bapak kita dapat tengok..

pagi2 tadi lepas brekpes aku n hubby terus keluar sg petani..menuju ke laguna merbok..ape lagi kalau bukan nak p tgk rumah..hihihih...mesti ade org bosan kan..tapi kami x bosan :p

tapi bila pegi kali ni umah dah berkunci....so x bleh nak masuk...bila dah berkunci bermaksud umah dah siap sepenuhnya...dah xdapat tengok rumah..kami pusing2 situ tengok rumah orang buat renovation..sebelom phase rumah kami..ade phase sebelom nya yang dah siap n dah dpt kunci..so sekarang ni memang tengah rancak diorang buat renovation..jadi kami tinjau2 umah diorang mana tahu kalau dapat idea nnt bila nak buat renovation utk rumah kami nnt..insyaAllah klu ade rezeki lebih :) gambar2 round laguna xde kali ni sebab malas nak transfer..lagipon dah byk gambar umah aku tu enteprem kat dalam blog ni :p

akhir kata buat gadis PMC, ku ucapkan gudluck untuk kamu..mari kita sama2 berdoa k..aku menunggu cerita2 dari mu dan disertai dengan berita baik :)

No comments:

Daisypath Next Aniversary PicDaisypath Next Aniversary Ticker
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Followers